Dag 35 - Dags att komma igång!

Jag har känt att jag slöat till under dessa 5 veckor som nu gått. Har inte alls rört mig så mycket som jag borde och inte ätit så bra mat. Det är en stor risk med en operation. Att man tappar kondisen ordentligt och går upp i vikt. Det blir så tungt att komma igång igen, men nu jävlar!

Dessutom gick gymkortet ut precis och jag har inte bestämt mig om jag ska fortsätta med det. Om jag kommer igång med löpningen kommer det vara det som gäller.

Jag får ju inte springa ännu och kanske kan jag inte heller då jag fortfarande är lite svullen och har, inte så mycket, men lite värk. Det får bli cykling istället.

Tåträningen är tråkig, men gör nog nytta. Svullnad och smärta minskar lite hela tiden.

Ha det! /Christer

Handla din mat på nätet! - E-mathandel.se




Kommentera här: